Maja









Ostatnia notka? Na samym początku kwietnia a mimo tego zaglądacie tu bardzo często..♥ Mam dla Was naprawdę wiele sesji schowanych w folderach, z którymi bardzo chcę się z Wami podzielić, ale to niedługo :) 

Od połowy maja mam swoje zasłużone, najdłuższe wakacje w życiu..
 Ruszyłam, więc z sesjami, które odkładałam na 'po maturach' i o to mogę podzielić się z Wami efektami współpracy z Mają ♥
Uśmiechnięta i energiczna dziewczyna, którą polubiłam już na samym początku..Nie mogę też nie wspomnieć o jej pięknej urodzie, którą zachwycam się za każdym razem oglądając to co udało nam się razem stworzyć.. Mam nadzieję, że przypadnie Wam ta sesja do gustu! :)







Zachęcam Was do lajkowania mojego fanpage na facebooku, jesli chcecie być na bieżąco z moimi pracami! :)


























6 komentarzy:

  1. Piękna modelka :) Wszystkie zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dziewczyny o tym typie urody! Zdjęcie 19 (w ruchu) baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna modelka :) Zazdroszczę możliwości pracy z taką pięknością :)
    Zdjęcia naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko zazdroszczę modelki! Uwielbiam orientalną urodę! Dobre kadry, niektóre są wręcz mega fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo miło mi czytać takie słowa od Ciebie Paula ♥♥♥

      Usuń
  5. Przepiękna sesja! Niesamowity klimat :)
    Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc z anonima przedstaw się ;)