scraps of yesterday's day


Hej kochani!
 

  Dzisiejszy post różni się od większości, które zawsze tu dodaję.  Zdjęcia, które robiłam to luźne telefoniczne kadry wykonane na przełomie października i listopada.  Z telefonem praktycznie się nie rozstaje, robię zdjęcia wszystkim i wszystkiemu.. Dlatego powstał ten post! Postanowiłam, że od czasu do czasu pokaże Wam coś 'innego' dla urozmaicenia. Przyjrzycie się bliżej temu co mnie otacza i poznacie mnie od tej troszkę innej strony- mniej sesyjnej, bardziej prywatnej :)


Chciałam też zaprosić wszystkich chętnych na zdjęcia we Wrocławiu gdzie teraz częściej przebywam.  Oczywiście miasta, w których wcześniej się pojawiałam i robiłam zdjęcia nie są przekreślone :)  Jak i osoby, z którymi umawiałam się na sesję w najblizszym czasie,będę wdzięczna jeśli się odezwiecie <3
























0 komentarze:

Pisząc z anonima przedstaw się ;)