Natalia








Witam Was w pierwszym wpisie w tym roku :) Początek lutego na kalendarzach a mi w końcu udało się znaleźć chwilę , aby tu zajrzeć! Obecnie walczę z sesją, jednak nie tą, którą lubię najbardziej..ale w najbliższym czasie szykuję dla Was kilka nowości :) Na zdjęciach Natalia, którą gościłam przed obiektywem w zeszłym roku, duużo cieplejszą porą :) Dajcie znać jak ta sesja przypadła Wam do gustu!


Zapraszam Was też na :
FACEBOOK  INSTAGRAM SNAPCHAT (@kajjcia)



Modelka : Natalia Cerajewska
Sukienka (ręcznie robiona): Katrice Zablocka






























6 komentarzy:

  1. Anonimowy16:00

    każde zdjęcie z innej parafii... przestań oszukiwać przeróbkami, gdyby zdjęcie było dobre, nie trzeba było by przerabiać , pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszustwo przeróbką? :D
      Zdjęcia, które przerabiam mają poprawione kolory oraz ewentualnie zmienione na potrzeby sesji. Nie widzę oszustwa w czymś co zamierzyłam, a takie efekty podczas sesji chciałam razem z modelką osiągnąć. Większość zdjęć jest tutaj jak najbardziej "poprawiona" pod względem o którym wspomniałam :) A czy z innej parafii? Cieszę się bardzo, że masz taki odbiór, bo gdyby były jednolite i surowe pewnie nie zwróciłyby Twojej uwagi :) Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  2. Anonimowy11:21

    Modelka prawie na każdym zdjęciu ma taką samą minę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Przeglądając raz jeszcze całość sesji naprawdę bez dłuższego przyglądania się zdjęciom można spokojnie odróżnić zmiany, jakie są na zdjęciu. Fakt, na niektórych twarz modelki wygląda podobnie, ale nie jest to na pewno kwestia PRAWIE KAŻDEGO zdjęcia, jak określiłeś to anonimowy osobniku. Mam nadzieję, że w kolejnych postach/ sesjach modelki bądź modele na nich nie będą mieli "prawie na każdym zdjęciu takiej samej miny" w Twoich oczach :)

      Usuń
  3. Anonimowy07:51

    Niestety szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy osobniku, widzę po Twoich komentarzach, że głęboko skupiasz się nad interpretacją tej sesji. Jeżeli chcesz o niej porozmawiać to napisz na PW, przedstaw się, albo z ciekawości sama dowiem się kim jesteś, bo nudzi mnie zasypywanie komentarzami tego typu. Więcej odwagi!!!:)

      Usuń

Pisząc z anonima przedstaw się ;)