Nadia


 





Witajcie! Nie byłabym sobą gdybym zapomniała o Was i nie przywiozła pamiątki z wakacji! Podczas wyjazdu nie planowałam sesji, ale kiedy poczułam niesamowity klimat Słonecznego Brzegu oraz zakochałam się w otaczających mnie widokach od razu wpadłam na pomysł znalezienia kogoś przed obiektyw iiii... TADAM! Przedstawiam Wam Nadie <3 
Dziewczyna o bardzo charyzmatycznej urodzie, która od razu wpadła mi w oko, kiedy przyszłam na plażę :) Po krótkiej rozmowie, umówiłyśmy się na sesję i juz następnego dnia działałyśmy! Mam nadzieję, że przypadnie Wam ta sesja do gustu :)



model: Nadia Peterkøvá




 






















7 komentarzy:

  1. Anonimowy02:00

    Piękne zdjęcia! :) J

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02:39

    Ta pokerowa twarz..

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sesja !

    http://kicajkaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja mieszkam tak daleko od ciebie? :( Też chcę takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie, bardzo często jestem w jakiś większych miastach, więc zawsze można się zgadać :)

      Usuń

Pisząc z anonima przedstaw się ;)